LG Bridge Nedir? Nasıl Kullanılır?

35
15317

LG Bridge Nedir?

LG Bridge bilgisayarımız ile LG mobil cihazlar (Telefon ve Tabletler ) arasında dosya ve veri yönetimi yapabildiğimiz bir uygulamadır.

LG Bridge Nasıl kullanılır?

LG AirDrive özelliğini kullanarak telefonunuz (tabletiniz) arasında kablosuz bağlantı kurup iki cihaz arasında dosya(resim, müzik vs.) alışverişinde bulunabilirsiniz. Bu uygulama bulut sistemi üzerinden çalışıyor yani bilgisayarınız ile aynı bölgede olmak zorunda değilsiniz sadece bilgisayarınızdan ve telefonunuzdan üyeliğinizi girmeniz yeterli olacaktır.

AirDriveMobilTelefonunuzda AirDrive girişini yandaki fotoda görüldüğü üzere Dosya yöneticinizden seçeneklere tıklayıp giriş işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. İki taraftan da giriş işlemini gerçekleştirdiğinizde bilgisayarınızdan telefonun içindeki depolama ayğıtlarınıza erişebildiğiniz gibi telefonunuzdan da bilgisayarınızın içinde bulunan disklere erişim sağlayabilirsiniz. Mobil veri üzerinden de bu bağlantı gerçekleştirilebiliyor. İki cihaz arasında AirDrive bağlantısı yapılmış haldeki fotolar ise aşağıdaki gibidir.

airdrive2airdrive3airdrive4

LG Backup sekmesinden telefonunuzun yedeğini alabilirsiniz. Daha önceden alınmış yedeğinizi telefonunuza yükleyebilirsiniz. Bu işlemi kablolu olarak yapmamız gerekiyor.

Screenshot (30) Screenshot (33)

Yazılım Güncelleme Son sekmemiz olan yazılım güncelleme ile 2015 ve sonrası LG cihazların güncellemesini LG Bridge uygulaması üzerinden yapabiliyoruz. Tek yapmamız gereken cihazımızı usb ile bilgisayara bağlayıp yazılımı güncelle diyoruz.

update

LG Bridge Uygulamasını Nasıl indirebilirim?

LG Birdge uygulamasını buraya tıklayarak indirebilirsiniz.

35 YORUMLAR

  1. Yazılım Hatalı olduğu için Geri çekildiği ve test aşamasında olduğu için şuan Hiç bir güncelleme kanalı açık olmadığı ve bir süre daha beklenmesi bilgisini aldım LG müşteri hizmetlerinden…17/08/2018

  2. G4 H815 YURTDISI MODELİNE TR OLAN SURUMUNU YUKLEDIM ACILISTA Bİ UYARI VERIYOR MARSMALLOW 6 SURUMUNDE AMA NORMAL Bİ ŞEKİLDE CALIŞIYO NASIL YURT DIŞI SURUMUNU YUKLEYEBİLİRİM

  3. merhaba. v10 güncelleme yapmaya çalışıyorum. Güncelleme var görünüyor. Başlat dediğimde bilgisayarınızda yeterli bellek olmadığından güncelleme yapılamıyor hatası veriyor. ne yapmam gerek

    • Başka bir bilgisayarda deneme fırsatı bulun. Bilgisayarınızın yeterli hafıza bulundurmaması, o güncellemenin indirilememesine yol açıyor ve bu yüzden güncelleme sağlanamıyor.

  4. lg v10 sahibiyim lg bridge üzerinden güncellemeye çalıştığımda cihaza yönlendiriyor fakat cihaz zaten güncel mesajı veriyor. cihaz şuan 5.1 de …

    • LG UP programıyla yüklemek istediğiniz sürümün KDZ dosyasını bulup manuel olarak da güncelleme yapabilirsiniz. Arama kısmına “LG UP ile stock rom yükleme rehberi” yazarak sitemizde bulabilirsiniz.

  5. Ben telefonumu istanbul bilişimden aldım lg g5 se modeli ancak türkiye telefonu değil daha lg bridgeyi indirmedim sizce benim telefonuma nougat güncellemesi gelmişmidir

    • LG G5 SE modelleri için güncelleme dağıtımı gerçekleşti. LG Bridge uygulamasını indirip bilgisayar üzerinden kontrol etmenizi öneririz.

  6. merhaba telefonu bridge ile bağlıyorum yazılım güncellemesine gelince lg air drive meşgul hatası alıyorum. USB PC ye bağlayınca telefon görünmüyor. aynı kablo ile samsung a7 2017 bağlıyorum görüyor ama LG G% imi görmüyor. yardım edermisiniz lütfen.

    • LG G5 modelinizle ilgili USB driver programlarını bilgisayara kurun ve bilgisayarı yeniden başlatın. Daha sonra LG Bridge ile güncellemeyi tekrar deneyin

  7. ya ben de 2 defa güncellemeyi denedim indiriyor kuruyor gibi gözüküyor ama telefon yeniden başlıyor vs ama hiç bir değişiklik yok neden anlayamadım

  8. Ben LG Bridge yükledim ama daha güncellemeniz yox diyo yani olmuyo…ama sora “güncelleme hatasl kurtarma” giriryorum orda telefon güncelleme seçiyorum şimdi dedi ki şarzınız az 29% olduğu için…yani güncelleme var da şarj olmadıöı içinmi olmuyo?

  9. v10 sahibiyim ve android güncellememi bir türlü yapamıyorum. Şu anda 5.1 yüklü telefonumda bridge ile yükleme aşamasında güncellenemedi tekrar deneyin hatası alıyorum sürekli olarak. Neden olabilir acaba ?

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here