Android 6.0 Marhmallow yazılım güncellemesi T-mobile ABD LG G3 D851 için şuan yüklenebilir durumda. OTA veya LG Pc suite üzerinden güncellemeyi alamıyorsanız, LG UP ile LG G3 D851 telefona Android 6.0 Marhmallow yükleme rehberini kullanabilirsiniz.

Neye ihtiyacın var:

4.0.4 Ver LG USB sürücüleri
LG UP 
G3 LG UP DLL [msm8974 soc]
LG G3 D851 Android 6.0 Firmware: D85130d_00_0404.kdz

LG UP kullanarak LG G3 D851 Android 6.0 Marhmallow stock flash firmware yüklemek:

1. USB sürücüleri yükleyin

2. LG UP Install Software – LGUP_Install_Ver_1_14_3.msi

3. LG 8974 DLL yükleyin – LGUP_8974_DLL_Ver_0_5.MSI

4. Şimdi USB kablosu aracılığıyla PC’ye Telefonunuzu bağlayın ve LG UP Yazılım çalıştırın

LG UP Telefonunuzu tespit edene kadar bekleyin. LG UP ekran gelirse,  5. Adıma gidin.

LG UP Cihazınızı bulamazsanız, manuel indirme moduna telefonunuzu almanız gerekir

Telefonunuzu kapatın ve “Ses açma” düğmesine basın ve telefona bilgisayarınızdan USB kablosunu takın.

Şimdi LG UP çalıştırın, LG UP Telefonunuzun için gerekli usb sürücüleri yüklemesini bekleyin.

LG UP ekranı gösterince Adım 5 Gitin.

5. LG UP Ekranında, yükleme seçeneği seçin Yükseltmeyi başlatın.

LUP-01

lgup-02

Sadece indirdiğiniz dosyası Kdz dosyasını seçin, Yukarıdaki ekranda kırmızı çerçeve içinde ki 3 noktaya tıklayın ve Ardından, start tıklayın.

Yükleme 100% tamamlandı, diyene kadar USB kablosunu gösterene kadar bekleyin ve telefonunuzu yeniden başlatın,

LG G3 D851 Telefonuna şimdi Android 6.0 Marhmallow yüklenmiş olacaktır.

LG G3 D855TR Modeli için bu sayfayı ziyaret ediniz; http://lgdestek.net/lg-g3-icin-android-6-0-marshmallow-yukleme-rehberi/

Lütfen unutmayın, LG G3 D851 Modeli elimizde şuan olmadığından test edilmedi, Bu Yazılımı sadece D851 modeli ile uyumludur, Farklı modellerde denemeyin. Yükleme sırasında oluşacak hatalardan LGDestek.Net Sorumlu değildir!!!

PAYLAŞ
LGDestek.NET Kurucusu ve aynı zamanda LG Kullanıcıları için içerik üreten yazar.
  • resul

    %100 oldu telefon kapandı şimdi hiç açılmıyor yardım

    • Ahmet Dizdar

      Telefonu aynı şekilde bilgisayara bağlayıp LG Mobile Support Tool ile yükseltme hatalarını kurtarma yapın ya da kapatıp hard reset atın

  • sa hocam
    Bende ki cihaz D85120G acaba bir sorun olur mu?

  • harun

    d851 e atarken %80 e geldiğinde telefon kapandı şimdi de açılmıyor.:( bilgisayarın ekranında tamamlandı ama

    • Ahmet Dizdar

      telefonu kapatıp hard reset atın sorun düzelir.

      • harun

        hocam ekran hiçbir şekilde açılmıyor ışık yazı hiçbir şey yok.sanırım anakart yandı çöp oldu telefon.ses açma kapama herşeye basılı tuttum ekran gelmiyor

      • Ahmet Dizdar

        Anakart yanmış olabilir. Servise götürünüz. Eğer garanti yoksa en uygun fiyata yaptırabilirsiniz. Detaylar için;
        https://www.lgdestek.net/teknik-servis

      • harun

        boarddiag yazılımıyla d850 tot dosyasıyla açmayı başardım.update menüsü açılıyor. ama lg flash toll ile yükleme yapmaya çalıştığımda %96 da hata veriyor.
        aslında telefonda d851 yazıyordu o olmadı. d850 tot dosyasıyla açılabildi. setupta neyi yanlış yapıyorum acaba. bikaç tane farklı tot dosyası denedim gene olmadı.ne yanlış acaba

    • Harun

      Hocam telefonu actım ls990 yazıyor tot dosyasıyla actım sebeke yoktu.fulmıcs 6.5 yukleyınce sebeke geldı ama mobıl verı acılmıyor.apn ayarlı turkcel secılı otomatık cıktı kensımde yazdım olmadı.mobıl verı ıcın ne yapabılırız

  • sağbek

    telefonun arkasındaki çıkartmalarında d851 yazıyor; ayarlar kısmında telefon modeli lg-d855 ve program versiyonu d855v10n yazıyor.

    imei başka telefondan atılmış, şuanki imeisi d855 için resmi olarak kayıtlı gözüküyor.
    şuan 4.4.2 var. 6.0a yükseltme için ne yapmalıyım?
    teşekkürler.

  • abi merhaba bnde t mobile d851 modeli var 4.4.2 sürüm bide d855 var pc ye takınca yazılım atmak için d855 görüyor ama tmobile d851 i görmüyor unknow device diyor acaba sorun nedir anlamdım lg flash tool la atmayı denedim %4 e gelince telefonun bataryasını cıkartın takın açın ve tekrar deneyin diyor yardım edermisin şimdiden teşekkür ederim 😀

    • Ahmet Dizdar

      Merhaba,

      T-Mobile telefonunuza ait LG USB Driverları bilgisayara yüklemelisiniz.

  • mrt

    LG G3 için OTA 6.0 / 7.0
    Şimdiden teşekkürler, kolay gelsin.
    Yazıp aşağıdaki sayfadan gönderdim.
    Sizlerde göndererek ısrarcı olabilirsiniz.
    http://www.lgicorp.co.kr/en/investment/ir_contact
    Eposta için adres:
    ir@lgicorp.com

  • doğan teksen

    abi allah razı olsun çok şükür yapabidim sizin sayenizde teşekürler

  • volkan

    hocam d85021q program versiyonu olan telefona hangi romu yüklemem gerekiyor bi yardımcı olsanız cok sevinirim

    • d850 için sitemizde rom bulunmamaktadır. Xda forumlarından model numaranıza göre araştırma yapabilirsiniz.

      • volkan

        teşekkür ediyor saygılar sunuyorum hayırlı akşamlar efendim

  • Weyss

    Kardeş yükledim. Çok teşekkürler. Yalnız root atmak için ne yapmamız gerekiyoryardımcı olabilirmisin. Şimdiden teşekkürler 🙂

  • Lg g3 d850 içinde olur mu at&t den alınma

  • huseyin

    Slm. Benim telefon lg g3 d851 t mobile interneti 3g de acinca 4g simgesi geliyo ve internette surekli kopmalar oluyo. 2G de sıkınti yok sadece 3g de oluyo cozumunu bilen varsa yardimci olabilir mi

    • Cabir

      Hocam benimde öyleydi. Nerdeyse hiç çekmiyordu. Telefoncuya gittim. 50 tl karşılığı General mobile discovery telefonun imei’sini atınca düzeldi. Eğer imei’den değilse anteninde sorun olabilir. Telefoncuya götürüp bakması lazım onada.

      • Benim telefonum lg g3 d850 bunun için orijinal Android 6 marshmallow gelecek mi

      • hüseyin

        telefoncuya götürdüm sorun bulamadım dedi

  • turkuavaz

    bu guncellemeyı yapan arkadaşlardan bırı cevap verırse bende de bu cihazdan var güncelleme yapmak ısıtıyorum ama ımeı ve sebeke açmaz dıye korkuyorum açıkçası at&t olacağı ıcın açmama hatası verır mı acaba ? veya verdı mı sızde ?

    • Cabir

      Ben yaptım hiç bir sıkıntısı yok. bende çok korkuyodum bişey olur diye ama olmadi. root atmanada gerek yok. stock rom olduğu için. fotoğraflar belgeler uygulamalarda olduğu gibi yerinde. hiç bi sıkıntım olmadi. gayet güzel ve seri olmuş. şarjı da daha az yiyor.

  • Furkan

    Benim telefon europa mali bu guncellemeyi yaparsam bi sıkıntı cikarmi yardımcı olurmusunuz?

    • Telefonunuzum modeli D851 olduğunu kontrol ediniz. Farklı modellere yüklendiğinde sorun ile karşılaşırsınız.

  • Cabir

    Çok teşşekürler d85120g olan telefonuma yaptım. Hiç bir sorun yok. Allah razı olsun sizden.
    Tek bir sorum olacak. Ekran kapanma efekti var önceden şimdi bulamıyorum onu :/

  • omer taha

    Guncelleme bitince kapandi.ve birdahq acilmadi tesekkurler

  • lg g3 günceleme telefon yoluyla ne zaman gelcek bi bilgi varmı

  • H.Aslan

    Merhaba. D851 için Android 6 yüklemeyi TWRP üzerinden anlatabilir misiniz? XDA’da anlatılmış fakat İngilizce ve tam kavrayamadım. XDA’da D851’e Android 6’yı flashlama konusunda Modem, Boot, Bootloader gibi şeyler de söylenmiş. Siz türkçe olarak yükleme rehberi hazırlayabilir misiniz? Veya yorum olarak yardımcı olursanız sevinirim. Link de bu: http://forum.xda-developers.com/tmobile-lg-g3/development/stock-d851-30d-kdz-flashable-zips-imgs-t3367371

  • veysi

    Merhaba arkadaşlar
    Ben yükledim herhangi bir sorun ile karşılaşmadım. arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum 🙂

  • omer

    1- telefonum d855 AME united arap emirates versiyonu sitedeki g3 marshmalow yukleme rehberini uygulasam bir problem cikarmi 2- Turkiyeye guncelleme ne zaman gelir tahminen 3- Trye gelen guncellemeyi pc suite uzerinden yukleyebilirmiyim yoksa cihazim d855TR versyonu olmadigi icin sorun olurmu
    Yetkili kardesim sorularimi cevaplarsan cokk sevinirm sayfayi takip edip cevaplarina bakacagim tskurler.

    • ömer

      abi lütfen cevaplarmısınız kerim abi

      • Sitemizde bulunan d855 marshmallow surumunu yukleyebilirsin. D855tr cihazlara gelen guncelleme d855 ame cihazlara gelmez. Ame cihazlara en son gelir. Sitedeki d855 marshmallow surumunu yuklediginde guncelleme alamassin. Cihazin global olur. Guncelleme almak icin geri stock rom’a donmen lazim.

      • omer

        çok sağol kerim abi şimdi sitedeki marshmalowu yükleme başlıycam daha rootda atmadım cihaza bakalım inş problem çıkmaz ame versiyonu güncelemeyi kim bilir kaç ay sonra alcak o zaman stock rom yaparım sağol tekrar

      • suat

        ben de yapmak ıstıorum ama tele bıse olurmu

  • Oğuzhan

    abi ben hepsini indirdimde G3 LG UP DLL [msm8974 soc] bu uygulamamada sıkıntı yasadım
    4 saate yakın denedim olmadı

    • Bizim test etme sansımız olmadı malesef yazıda da belittim. .dll dosyasına kontrol edeceğim. Sizin cihazınız d851 dogrumu?

      • Oğuzhan

        Evet abi

      • Oğuzhan

        D851 model

      • Pc’de antivirüs programi varsa kapatip dene.

      • Oğuzhan

        Tmm abi denicem he birde 1310 hatasini verdi bunuda soylim antivirus var kapatip denim insallah olur

      • Oğuzhan

        Yok abi olmadi ya

      • Oğuzhan

        oldu abi oldu simdi yaptım sagol

  • sabrii

    kerim onaylar arkadaşlar size lg g3 6.0 güncellemesini sormuşlar cevap vermediniz?

    • Kesin bir tarih olmadığı için yanıltıcı bilgi vermek istemiyoruz. Tahminlerimize göre temmuz sonu gibi gelmesini bekliyoruz.

  • davut

    ne zaman gelcek bu güncelleme lg 3

  • Berkay

    Sa d855 surumune android 6.0 mayis icinde gelme ihtimali varmı

  • mustafa

    Merhaba lg g3 beat için 6.0 güncelleme gelmiyecekmi veya bunun için sizler diger ülkelerin 6.0 romanlarını bizim cihazlar izin yükleme gibi bir calismaniz yokmu?

    • Merhaba,
      LG G3 Beat için şuan uygun bir kzd dosyası bulunmuyor. Uygun bir kdz dosyası oldugunda yükleme rehberini yayımlayacağız.